hürriyet

1 Ağustos 2009 Cumartesi

merhabaaaaa

Çok uzun zamandır, yazı yazamıyordum bir çoğunuz bilirsiniz okulum çoooook uzun yıllardır devam ediyordu. Bende bu devam olayına bi,r son vermek istedim. Canla başla çalışıp sonunda mezun oldum. Ama hala rüyalarımda sınavlara hazırlanıyorum, alamadığım dersler varmış onları bitirmeden mezun olamazsın diyorlar rüyalarımda kabus devam ediyor yani. Ama neyse ki gerçek hayatta MEZUNUM veeeeeeeeeeee çok ama çok mutluyum. Hak ettiğim için tatile gittik minikim de ayvalıktaydı. Ben zaten ayvalıktan başka bir yerde tatil yapamam. ilerleyen günlerde de bize nejla da eşlik etti :) hemde bir çok zorluğu aşıpta geldi... anlayacağınız tatilde baya bi kalabalıktık eşim, Minik, Halil,Nilay, Serdar, Liz, Nejla, Esin teyze, Berke... Tatil süperdi hiç bitmese daha da güzel olurdu ama iş güç malum sebepler bizi İstanbula döndürdü. Şimdi harala gürele iş başvuruları yapmakla meşgulüm. Birde tam istediğim gibi bi işte bulsam süper olacak...Tekne turu adalar mavi bayraklar süperdi süper....Burası dikili MODDA dondurmacısını aradık durduk. Çanakkale şubesinin mudavimi kardeşim olurduda başka yerden dondurma yemez kolay kolay:)Altınoluk küçük kuyu kumbağ motel balık çok güzel ve kocamandı hemde hesaplı minikimde vardı yanımızda ama fotoğraf çekme görevi ona düştü...Sondurak Cunda hergece gitsek gene bıkmayız herhalde mutluluktan herkes dörtköşe olmuş:))))))


Hiç yorum yok: